FBru

Anuncis

Etiquetes: , ,

7 Respostes to “FBru”

  1. gatbru Says:

    Nova secció!!! Aquí us ensenyaré a poc a poc els cotxes que tinc al meu garatge, perquè és veritat, tinc cotxes i tinc garatge, i si no, no em dic Gatbru. En fi, que si voleu que surtin els vostres també, em podeu fer arribar peticions via e-mail (brunobrosseta@gmail.com), ja que encara m’estic pensant lo del feisbuc. Flipareu amb el meu garatge…insensats!!!!

  2. SRA. SAEKI Says:

    Ja sabia jo que per algun lloc inverties la pasta!!

    Volem Gatbru al Facebook, ja!!!!

  3. caleglin Says:

    Iep! A mi m’agradaria molt apuntar-me al repte! Te’l puc proposar per aquí? El meu repte és un Golf GTI de segona generació (el de quatre faros rodons).

    Salut!

  4. orientaciocordemaria Says:

    no et sabia aquestes aficions gatbru

  5. angels estruch paya Says:

    et queda bé aquest model

  6. reis Says:

    !Carambitaaaa! que amagat te ho tenias aixooo!!! espera que te envii jo una foto de la meva “tractora amarilla” i te vas a enteraaaaar, jajajajajajajaj

  7. reis Says:

    ahhhh per cert….xulisim el dibuix

Deixa un comentari

